Terméktámogatás feltételei
Körforgó alkalmazásunkat úgy alakítottuk ki, hogy a felületek könnyen érthetőek és használhatóak legyenek. A legtöbb felület felső részében egy kék hátterű téglalapban hasznos információkkal segítjük munkájukat. A Terméktámogatás / Tudásbázis menüponton keresztül sok hasznos információhoz juthat. Ha mégis problémába ütközne, vegye igénybe terméktámogatási (support) szolgáltatásunkat, írjon az info@korforgo.hu címre! Sürgős esetben hívja az alábbi telefonszámokat (munkanapokon 8:30-tól 16:30-ig):

- informatikai probléma esetén: +36 70 510 6613
- szakmai probléma esetén: +36 20 537 5015

Egy megvásárolt licenc évi 4 support igénybevétel (4 email vagy telefonhívás) lehetőségét tartalmazza, ha a licenc az egész évre érvényes. Tört évre vonatkozó licenc esetén arányosan kevesebbet biztosít. A licencben foglaltakat meghaladó támogatás egységára 3500 Ft + ÁFA, ami egy telefonbeszélgetés vagy egy emailben történő segítségnyújtás, ha annak időigénye nem haladja meg a 15 percet. A 15 percnél hosszabb segítségnyújtás óránkénti díja 15000 Ft + ÁFA (perc alapú számítással).

Ha az Ön problémáját szoftver hiba okozta, akkor annak bejelentése természetesen nem számít terméktámogatás igénybevételnek, azért költséget nem számítunk fel, a hibát díjmentesen javítjuk.

Budapest, 2023. szeptember 13.